Accepterad Bo1Trix | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix

Ditt Hex-ID: 11000013574433a (Hex)

Vad är din discord tagg? Bo1Trix#2158

Vem var det som bannade dig? Razik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, tråkigt rp emot motparten, stormar bank

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var delaktig i en stormning på banken igår natt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi poliser valde att storma banken igår och de blev till ett jävla massmord. T4arget tog initativ och bestämde med någon annan att vi skulle gå in i banken (man lyssnar på befäl). Jag var med och gick in, jag gick från framsidan och dem gick från baksidan, jag var väll relativt tidigt in till garaget men dog direkt innan jag han se någon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår syftet av bannen men att man inte tar det med befälet (T4arget i detta fallet) är lite skevt.

Jag menar man ska lyssna på befäl.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad för skit, första bannen jag fick var väll för ett och ett halv år sedan när jag skulle svara i luren på marjas så klickade jag vänster musklick istället för enter.

Senare bans har varit någon för SV-abuse och mer vet jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Loggat, skitit i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lyssna inte på befäl på unive rollspels polismyndighet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes box

Du har fortfarande ett eget suntförnuft tänk och reglerna på servern kommer alltid befäl, men jag har kollat logs och eftersom att du inte sköt något kommer du bli unbannad och få en ny chans. Men sker detta igen kommer du få betydligt hårdare åtgärder emot dig.

Tillbaka