Accepterad Bo1Trix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix

Ditt Hex-ID: steam:11000013574433a

Vad är din discord tagg? bo1trix

Vem var det som bannade dig? Liddegame"-"

Bild på banmeddelande: bannad3.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag i princip RDMade en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade en jakt på en bil som smet från trafikstopp och efter en lång jakt så frontalkrockar han i 350, jag tänker "nu har vi honom". Grabben hoppar ut och börjar direkt att skjuta mot mig som om inget hade hänt och medans jag svänger bort så skjuter en kollega ner mannen, som jag sedan valde att skjuta ganska många gånger när han var nere/redan död.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var riktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för fearRP i ett skottlossnings scenario för drygt ett år sedan, jag hoppade ur min bil och typ precis innan jag hoppade ur så riktade en grabb mot mig och min reaktion blev då att rulla bakom min bil och skjuta honom. Det förstod jag var fel ganska fort och jag har varit mera försiktig i skottlossningar sedan dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kontrollera mig själv och inte göra fel bara för att någon annan gör fel. Han var ju redan nere så jag skulle bara behärskat mig så skulle bara han ha blivit bannad istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer att sluta göra fel bara för att jag blir sur när folk har kass RP och istället ha en bra rp nivå och låta staffs sköta jobbet med bans istället för att jag ska hålla på och bestraffa.

Jag kommer inte att göra om detta, det var dumt, jag vet att det var fel och jag har fått smaka på konsekvenserna nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka