Nekad Bo1Trix | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
472
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bo1trix/

Ditt Hex-ID: 11000013574433a (Hex)

Vad är din discord tagg? Bo1Trix#2158

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade pissig RP och inte tog RPn seriöst. Jag RPade som polis och betedde mig som kriminell. Dessutom svarade jag ja när Philip frågade om jag halvt sket i RPn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja asså jag rullade runt med några kollegor och vi hade jagat ett gäng under några timmar, då slutar de med att jag sköt ner några gubbar och sen sa jag att jag doggade dem. De var ju de som var sketen RP eftersom jag var polis. Sen då så snackade vi i support och då frågade Philip om jag skiter halvt i RPn och då sa jag "Ja typ" eftersom jag där och då var enormt trött på RPn, och precis efter de kom bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var definitivt korrekt, jag har inget att klaga på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare bans, exakt vilka kommer jag inte ihåg. En av dem senare var för SV abuse men den vart jag unbannad för, det var en polare som DVade polishelikoptern i luften om jag minns rätt så revvade jag för att jag inte orkade RPa på att han DVade helin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är ett ganska simpelt svar, jag hade helt enkelt bara kunnat sköta min RP och inte sagt att jag doggade dem. Jag kommer absolut inte göra om misstaget och det var redigt dumt att jag inte skötte den från början, för att RPa på andra servrar är enormt tråkigt, att gå miste om Unive var redigt dumt av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag förstår mitt misstag och kommer absolut sköta min RP i framtiden. Jag kommer säkert att försöka bli polis igen och då kommer min RP nivå vara skit bra. Jag har också lärt mig att Unive är servern jag vill RPa på, andra servrar e skit och jag vill bara komma tillbaka för de e skit tråkigt. Kommer lämna allt annan skit direkt. Jag har RPat på Unive i över 2 år och aldrig varit perma bannad innan, jag kan sköta mig, jag kommer göra det i framtiden, jag lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka