Accepterad Bo1Trix | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo1Trix

Icke Medlem
Meddelanden
473
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Bo1Trix#2158

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går andra året på gymnasiet, slutar olika tider varje dag. Senast 16:50 tidigast 13. Därefter gymmar jag de flesta dagar i veckan så är väll vid datorn efter middag de flesta dagarna. Därefter så spelar jag då, RPar eller kör med polare. Kör en del RP, spelar fram till 22 de felsta dagar. 03 kanske på helgerna och lov.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 2000+ timmar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/886407899369332826/1015697784973824020/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att RP nivån är bra RUNT OM KRING EN, man ska se till att folk sköter sig som är vid en. Man ska inte söka efter problem utan man ska ta hand om problemen som är kring en. Man ska då kicka och banna och informera folk, banna mongolider som kommer in och förstör.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att som polis söter jag på extremt mycket lallare och folk som inte kan bete sig. Jag orkar inte med lallare och nu med nya report systemet tar det en del tid och när man sitter i ett scenario och om det kommer en lallare och VDMar orkar man inte skriva en lång report under scenariot för det förstör bara och tar tid, bättre att banna direkt och sedan skicka till staffs senare som kan förlänga.
Och för att det allmänt går snabbare att lösa problem som uppstår omkring en.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sina perms till fel syften, exempelvis att du lallar med en så dödar ni varandra så revvar du. Du använder dina perms till saker du inte ska/får använda dem till för en egen fördel, måste inte vara för egen fördel men ni fattar.
 
Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta den innan din ansökan blir automatiskt nekad, Lycka Till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top