Accepterad Bo Svensson | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bo Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas

Vad är ditt discord namn? hudsightgamerv2

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 1990

Berätta om din karaktär. Bo Svensson är född och uppvuxen i Göteborg, växte upp i en familj där bägge föräldrarna var alkoholister men han har klarat mig ganska bra att hålla sig borta från alkohol/droger dock så drog han sig till kriminella kretsar & levde ett hetsigt tonårsliv men när han blev äldre så försökte han komma ut ur det kriminella och fick fixat en utbildning som en bilmekaniker & fick jobb på Mekonomen i staden han bodde just då men dem kriminella kompisarna från ungdomen återtog kontakt med Bo o försökte pressa ut honom på pengar & det var då Bo bestämde sig att flytta till en annan stad & försöka starta ett nytt liv, söka nya utbildningar men även nya vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös RP, har varit på flertalet 18 samt 20+ servers men vill nu tillbaka till unive då jag känner flertalet spelare här, kommer att bidra med både seriös samt så rolig rp som möjligt & vem vet jag kanske lär mig något nytt här med för finns ju alltid bättre rpare än en själv som man kan ta lärdom utav men även att kunna lära ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Prioriteten är inte alltid att gå vinnande ur varje scenario, även att förlora ett scenario kan vara roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igenom era regler, NLR är att du inte ska komma ihåg någonting efter du dött i ett scenario tex, CopBait är att du försöker få polisens uppmärksamhet o leka runt med dem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenhet utav RP, har RPat här på unive & flertalet kända 18/20+ Servar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte som jag kommer på bara sådär.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka