Nekad Bmw_Bmw | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bmw_Bmw

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Willy

Vad är ditt discord namn? Katten_4life

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per-Albin Johansson heter min karaktär och han är 27 År

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam , snäll , rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Per-Albin Johansson är en driven och samhällsengagerad person som kommer från en mindre ort i södra Sverige. Han växte upp i en arbetarfamilj där gemenskap, ansvar och rättvisa var viktiga värderingar. Redan som tonåring blev han intresserad av politik, särskilt frågor som rör jämlikhet, miljö och ungas framtid. Efter gymnasiet valde han att studera statsvetenskap och ekonomi vid universitetet. Under sin studietid engagerade han sig i olika organisationer och elevråd, där han lärde sig hur man samarbetar, lyssnar på andra och driver frågor framåt. Han har också haft praktik inom kommunen, vilket gav honom en inblick i hur politiska beslut påverkar människors vardag. Per-Albin vill nu ta sitt engagemang vidare genom att ställa upp i kommunalvalet. Hans mål är att förbättra skolorna, göra bostadsområden tryggare och bidra till ett mer hållbart samhälle. Han tycker att alla oavsett bakgrund ska ha samma möjligheter i livet. På längre sikt drömmer han om att arbeta med nationell politik och påverka beslut som rör hela landet. Framför allt vill han jobba med utbildningsfrågor, klimatarbete och social rättvisa. Med sin bakgrund, utbildning och starka vilja att göra skillnad tror han att han kan bidra till ett bättre samhälle för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och respektfullt rollspe följer reglerna och strävar alltid efter att skapa en rolig och realistisk spelupplevelse för alla. Jag samarbetar bra med andra och är engagerad i att utveckla både min roll och spelet som helhet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar en kriminell som blir tagen på bar gärning istället för att direkt dra vapen eller lämna spelet samarbetar du i spelet reagerar trovärdigt och låter polisen lyckas gripa dig..

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har aldrig brutit mot några regler...

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? okej , jag kan säga några VDM - det står för Vehicle Deathmatch det innebär att jag använder mitt fordon som ett vapen och RDM - står för Random deathmatch det innebär att man dödar någon utan anledning och fear rp - betyder att min karaktär ska få ont när jag krachar eller visa rädslor / känslor och sist men inte minst Suntförnuft är inte helt säker men - något man bara vet att man ska följa liksom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har det lite svårt för att göra muntliga intervjuer för jag brukar glämma allting då men om jag inte är bäst på muntliga så vill jag iallafall ha test medlem för min dröm är att vara medlem på denna server.

Nekad ansökan
Anledning: Din text är skriven av AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka