Accepterad Bmw_Bmw | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bmw_Bmw

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Willy

Vad är ditt discord namn? Katten_4life

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn : Åke svensson Åleder : 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig , Omtänksam , Jobbig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Åke svensson växte upp med sin mamma och pappa i ett litet hus nere i byn vid solgård och redan som ung så blandades Åke in i gängkriminalliteten och Började puffa weed och blev tillslut en sprinis som går runt och levererar droger och riskerar sitt liv och när han blev 14 år så fick polis tag på honom och tog Åke till hans nya hem / Lvu , och senare släpptes han när han fyllt 18 år för grovt narkotika brott och har nu lärt sig en läxa och nu tänker han att att hans framtid ska vara att han ska bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och bra rp och jag kan bidra till bra rp scenarion!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte alltid jag ska vinna i ett scenario t.ex att jag har rånat en bank och jätte många poliser är efter mig och jag krockar. och ger upp istället för att springa iväg ifrån dom.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har faktiskt aldrig brutit mot några regler då denna server bara är min andra server jag kör på.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm = random deathmatch dödar någon utan anledning : VDM = vehicle Deathmatch använder sitt fordon som ett vapen : Suntförnuft = t.ex att gå fram och kissa på en polisbil och ställa sig vid en polis och kissa på polisen. Och Fear Rp = Att man inte rpar på skador eller att man blir rädd och sånt : MetaGaming är att man tar informantion som man har fått från verklig ´heten alltså typ i skolan ellr något.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas vi ses på servern som medlem!

Hej! Du är vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till! - Andro

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka