Nekad BMW e28 | Medlem ansökning [HiPyxsol11]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad är ditt discord namn? BMW E28

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik persson och är 24. Han kommer från Norrland och nu har han flyttat ner till Stockholm. Hans älskar att köra bil samt så älskar han bilar, han gillar speciellt gamla bilar. Hans favorit bil är Mercedes-Benz 300 SL . Han tycker att den är riktigt fin och snabb. Hans är riktigt omtänksam, snäll, snabb/smidig och smart. När Hans gick ut skolan så gick han ut med 309 merit. Det innebar att han kom in på ett riktigt bra gymnasium. Efter gymnasiet så började han på Lunds universitet. Men efter ett tag så började han heja på AIK, Hans blev så besatt i AIK så att han gick med i en firma som heter Firman Boys. Han började slåss för laget AIK och han fick massor med anmälningar men han nekade till allt. Hans jobbade men han tappade allt sitt förtroende kring universitetet. Istället så började han boxas på gymmet för att bli en riktigt bra boxare. Han blev kallad för vildingen för att han slog ner 2 personer på 2 slag. Hans fick då lära tjäna nya människor och gemenskapen kring AIK ökade ännu mer. Men nu ville han få ett stopp på det hela så han lämnade firman och fokuserade istället på universitetet. Men intresset av bilar försvann aldrig. Skattefusk är något Hans Andersson aldrig skulle göra eftersom att Hans far gjorde det bakom ryggen på honom när han var yngre. Det gjorde så att Andersson familjen fick mycket problem.

skriven på google docs ville bra säga de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bridra med bra rp många senarion o mycket skratt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på att man själv inte ska vinna varje scenario Utan Att man låter den andra partnerna också vinna scenariot så att de blir en roligare och bättre rp. Detta gör att det kan bli mycket mer socialt och alla kan få en bättre spelupplevelse. Om du inte ser till den andra personen kan vinna så blir det inte konceptet rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och kan alla serverns regler. Vdm= vehicle deathmatch. Rdm= random deatchmatch. New life rule= att man inte ska minnas saker som hände i scenariot man dog i. Suntförunft= Att man ska spela på realism och inte göra saker som verkar helt orimligt att fullborda IRL

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag vill gärna har ett privat liv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka