Nekad BMW e28 | Ban Överklagan [ Shabbe ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? edde01

Vem var det som bannade dig? 1shabbe

Bild på banmeddelande: EDDE BAN.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag prattade med en medvetslös/död person de va inte med meningen jag lovar sry för detta de kommer inte hända igen jag lovar jag ber mycket om ursäkt för detta å de kommer absolut inte hända igen förlåt de kommer abslulut inte hända igen jag ber mycket om ursäkt för detta för jag viste inte att man inte fick prata med döda kroppar förlåt mig för detta å de kommer inte hända igen lovar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag sprang å skött ner än å springer fram å pratar med han för jag trodde om han kan prata när han är medvetslös fick jag prata med han förlåt för detta om å om igen de kommer inte hända igen förlåt mig å då sköt jag han i huvudet å jag ber om ursäkt om detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte felaktig för jag viste inte att man inte fick göra så här å de kommer inte hända igen å jag kommer inte göra detta igen å de va jag gjorde fel å kommer inte göra om det jag lovar

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg några

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte pratat å inte sprungit fram å igen de här kommer inte hända gen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag å de kommer aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

du får vänta ut din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka