Accepterad BMW e28 | Ban Överklagan {Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099691396/

Ditt Hex-ID: 110000143ea4184

Vad är din discord tagg? edde01

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-24 161010.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att de va personer som försökte kindnappa min polare ig å då stannade vi fram för å sa hoppa ut å dem va 4 å vi va 6 pers å den vägrade hoppa ut å då skött jag en av dem å dem hoppar ändå inte ut då jag skött en i huve men då skött jag en i huve som inte ville hoppa ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va så att jag får ett samtal av min polare som sitter å blir jagad av 2 bilar då tänker jag att jag drar ditt för att hjälpa honom å dem står å rånar honom då kommer jag å min andra polare då skjuter någon dem däck så dem svänger in i trädet då står vi runt bilen å riktar å dem körde in i trädet i max 35-50 kmh då står vi runt å säge hoppa ut ur bilen å dem vägrar hoppa ut å då skjuter jag en i back huve för dem inte vill hoppa ut då skjuter jag en i back huve igenom runtan sen försöker vi få ut min polare för att våran polare är död å vi försöker dra ut alla för att få tag på han sen behöver jag hoppa support sen blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va felaktig men jag vet inte riktigt men jag skött han i back huve för att han inte ville hoppa ut trodde man fick de för alla andra gör de men ber så mycket om ursäkt om de de va inte med meningen jätte sry de är inte med meningen sry kommer inte göra de igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ihåg en de va att jag satt i backlukan på en bil å dem kindnappade min polare å de va inte heller med meningen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att väntat å hålla vapen å inte skjuta för att då kunde jag kidnappa i stället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag å jag ber mycket om ursäkt jätte sry för vad jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka