Accepterad BMW e28 | Ansökan till Servervakt [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde001

Medlem
Meddelanden
162
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad heter du på discord? edde01

Vad är ditt Hex:ID 110000143ea4184

Ange ditt födelsedatum 18 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 14-22
tisdag 15-22
onsdag 16-22
torsdag 13-22
fredag 14-02
lördag 13-04
söndag 13-01

sömmar lov/jul lov
måndag 14-03
tisdag 14-02
onsdag 14-04
torsdag 14-04
fredag 14-05
lördag 14-03
söndag 14-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader eller mindre men minst 1 månad håller inte riktigt koll

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger för jag har blivit bannad 9 gånger men den gången va ogiltig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi har uppgift att titta över server för att kunna hjälpa staffsen för att kunna hitta problem spelare å liknade jag vill hjälpa servern till att få mer social rp för att de blir roligare för nya spelare att börja på servern då för att de kommer bli mer aktivitet för att dem för jag vill hjälpa så de blir bättre rp på servern

Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa servern så den blir mer socialare för att den ska bli rolligare för nya spelare så dem inte blir kidnappade direckt å hjälpa ta bort regel bort å liknade för att jag vill hjälpa att få bort alla lallare å liknade för att göra servern bättre

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att man ressar i senario en abuse att man har på toggle id i senarion eller liknade för att kunna se vart folk är å liknade

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka