Accepterad Blying | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blying

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,565
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Blying#0001

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Anledning till att jag vill bli Staff är för att jag är nuvarande medlemskap ansvarig och har varit det i någon vecka vilket jag tycker är väldigt roligt och nu känner jag att jag vill ta steget ännu längre och utmana mig själv mer, jag vill helt enkelt bidra mer.

Jag är en aktiv person som alltid finns online på discord när jag inte är in-game. Annars kommer jag alltid finnas in-game och hjälpa till med /reports och /help samt i support om det skulle vara mycket folk i väntrummet. Jag är en effektiv person som jobbar snabbt men professionellt. Jag tar arbetet seriöst och vill att alla medlemmar ska vara glad.

När det gäller bans och sådant kommer jag vara hård men ändå rimlig, jag gör det som krävs för att få bort alla problemspelare och lära nya spelare att rpa samt se till så att medlemmarna lär sig av sina misstag, jag kan ta beslut och se till så att rpn sköts .

Sedan är jag en person som gärna hjälper till när det behövs, vad det än gäller så finns jag alltid till hands. Jag är en engagerad, trevlig och driven individ som har egenskaperna jag tror behövs som staff. Är även gärna med och utvecklar communityt på alla sätt och vis.

Just nu är jag som sagt medlemskap ansvarig vilket innebär att jag även speccar väldigt mycket och hjälper till i /reports och /help. Däremot brukar jag se att många behöver anställning in-game samt inspawnade nycklar vilket jag inte har tillgång till som medlemskap ansvarig och sedan ser jag dagligen att det brukar sitta många i support väntrummet och därav vill jag bli Staff för att få större möjlighet att bidra till communityt och hjälpa till.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skolveckor:
Måndag: 16:30-22:00
Tisdag: 16:30-23:00
Onsdag: 16:30-23:00
Torsdag: 16:00-23:00
Fredag: 14:00-04:00
Lördag- 13:00-04:00
Söndag: 13:00-23:30

Lov:
Mån-Sön: 14:00-06:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan september 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inte direkt erfarenheter som helper men eftersom jag är medlemskap ansvarig och har tillgång till spec så har jag koll på en del kommandon såsom -

/noclip
/togglename
/kick (ID) (Anledning)
/ban (ID) (bantyp) (anledning)
/revive (ID)
/goto (ID)
/tpm
/spec
/spec (ID)
/addkey (Namn på nyckeln)
/setjob (ID) (Jobb) (Rang)
/unban (Hex)
/reportlist
/dv
/freeze (ID)
/skin (ID)
/ped (ID)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är beredd att jobba inom alla områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka