Accepterad Blying | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blying

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,565
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: Blying

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Anledningen till att jag vill bli staff är för att jag vill bidra till ett bra Community och utmana mig själv lite mer. Jag var Staff tidigare och nu känner jag att jag har tid och orken till att komma tillbaka och visa vad jag går för.

Jag är en aktiv person som alltid finns online på discord när jag inte är in-game. Annars kommer jag alltid finnas in-game och hjälpa till med /reports och /help samt i support om det skulle vara mycket folk i väntrummet. Jag är en effektiv person som jobbar snabbt men professionellt. Jag tar arbetet seriöst och vill att alla medlemmar ska trivas på servern.

När det gäller bans och sådant kommer jag vara hård men ändå rimlig, jag gör det som krävs för att få bort alla problemspelare och lära nya spelare att rpa samt se till så att medlemmarna lär sig av sina misstag, jag kan ta beslut och se till så att rpn sköts på rätt sätt.

Sedan är jag en person som gärna hjälper till när det behövs, vad det än gäller så finns jag alltid till hands. Jag är en trevlig och driven individ och har egenskaperna jag tror behövs som staff. Är gärna med och utvecklar communityt på alla sätt och vis.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag anser att det är brist på hög & bra rp-nivå, särskilt mellan kriminella och poliser. Den sociala rpn mellan många spelare på servern vare sig det är kriminella mot poliser eller kriminella mot kriminella. Det skjuts alldeles för mycket, spelare på servern har lagt skjutandet i första utväg istället för sista utväg. Det lallas mycket och det finns sällan social rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Speeca “utsatta” områden såsom piren, torget, sjukhuset, plock, sälj osv. Våga ta beslut och åtgärder mot folk som bryter mot reglerna oavsett om man känner personen eller inte. Vara hård när det kommer till åtgärder, och jobba som ett team för att förhindra regelbrott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt innebär att man ska vara seriös under ärenden och inte lalla, dels för att spelarna ska förlita sig på dig och känna att de kan vända sig till dig om de behöver hjälp. Professionalitet är en viktig del inom staff rollen just för det jag nämnde ovan men även för att Unive inte ska få dåligt rykte. Unives rykte står inte endast på spelarna och RP nivån, staffsen ingår även där. Bra Staffs, spelare, rp-nivå innebär ett bra Community.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skolveckor:
Måndag: 16:30-22:00
Tisdag: 16:30-23:00
Onsdag: 16:30-23:00
Torsdag: 16:00-23:00
Fredag: 16:30:00-04:00
Lördag- 13:00-04:00
Söndag: 13:00-23:30

Lov:
Mån-Sön: 14:00-06:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan September 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit Medlemskap ansvarig samt helper innan och därav har jag en del erfarenheter som Staff. Jag vet hur diverse system fungerar som t.ex bansystemet samt en del kommandon.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka