Nekad blychert_ | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert_

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? blychert4376

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Garfield 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Passionerad, Trevlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carlos har sedan liten haft svår uppväxt tillsammans med sin bror Ibsa Ifaur. Där båda föräldrarna har blivit kriminella och varit groft kriminella. Sedan förändrades hela deras liv. Polisen knackade på hos carlos och berättade att hans föräldrar har dött. Han och Ibsa var mycket ledsna och ville starta om på nytt. Dom båda började jobba på en moped verkstad där de fick lära sig mycket om mopeder och och motorer. Dom fick direkt ett stort intresse för bilar och motorer och de bytte även jobb till Mekonomen där de blev anställda. Och nu har dom båda ett nytt äventyr för sig. Dom ska precis flytta till staden Unive där allt nytt kommer hända och dom är riktigt taggade.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Väldig aktiv spelare och kan bidra till mer kvalite rp på denna server, behövs det mer jobb anställda då rpar jag mig till det och skapar det rolig inom det yrket och allmänt. Är här för att alla ska vara trygga på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex ett butiks rån använder jag mig inte av snabb bil och använder då istället en bil som är jämn lik med polisens så båda chanser har chans att vinna ett senario med det blir det även roligare att rpa och senariot blir 10x roligare än ifall jag använde en bil som är 5x snabbare en polisens och då använder jag en jämn lik bil.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag körde men nobushes en gång vilket var ett stort misstag och jag ångrar mig fof att jag gjorde de. Men allt är löst och jag har lärt mig av mitt misstag att aldrig göra om de!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming - Du ska alltid rpa på skador ifall du tex krockar med bilen eller råka köra in i en vägg. Sunförnuft - Serverns bredaste regel att man ska tänka logiskt tänkande vad man skulle kunna göra irl och inte

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack!

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka