Accepterad blychert | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 24 Oktober 2004

Vad heter du på discord? blychert.#0545

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 151 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är nog ganska säker på att jag kommer vara aktiv 5-7 timmar per dag

Vad heter du? Paul Walker

Hur gammal är du? 20 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, i och med att jag kommer från kusten i Kroatien har simning varit något som förekommit dagligen. Jag gick även på simskola i tidig ålder då mina föräldrar ansåg att simning är något man måste kunna då vi åkte mycket båt.

Varför vill du bli polis? Polis har alltid varit ett intressant yrke då min morbror var polis. Jag har fått höra många roliga och spännade historier från yrket då det alltid händer saker som gör att man aldrig tröttnar på jobbet. Jag anser och man ska jobba med något som man tycker är kul då det håller i längden. Jag är också en person som följer lagen och vill få bort all kriminalitet på gatorna för att göra samhället så säkert som möjligt. Jag är också mycket för att hjälpa andra och polis är det yrke jag anser man hjälper flest folk.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att göra så att invånarna känner sig säkra så att dom ska kunna vara var som helst utan att bli t.ex rånad eller hotad. Polisens personlighet är också en viktig del inom yrket då man måste kunna ta bestämda beslut samt lugn för att inte göra för hastiga beslut som ger konsekvenser.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisyrket är ett jobb som man lägger ner mycket tid på då det är ett mycket krävande jobb för en människa. Jag skulle också säga att man behöver vara ganska kreativ i och med att man måste kunna ta snabba beslut samtidigt som dom ska vara genomtänkta då man ofta hamnar i olika situationer eftersom man aldrig kan veta vad som ska hända.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag skulle säga att jag fått ganska mycket kunskaper av min morbror då han är polis. Jag har fått hänga med honom och lära mig saker som kan vara bra att veta inom polis yrket, som att kommunicera med sina kollegor samtidigt som man måste agera snabbt.

Hur är du som person? Jag är en snäll och omtänksam kille som gillar att hjälpa samt träffa nya människor då jag är en väldigt social kille. Jag har ett stort intresse för bilar då jag och min pappa lagt ner mycket tid i garaget och mekat med olika projekt. Förutom intressen är jag en väldigt seriös grabb som gillar att jobba.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, jag skulle säga att jag sagt det mesta.

Med vänlig hälsning, blychert (Paul Walker)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka