Accepterad blychert | Medlem ansökning | Wille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

melle.

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199125717685/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? blychert.#0545

Vad är ditt födelsedatum? 24 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Jag är 20 år och är född i Kroatien men jag kom hit när jag var 1 år så jag är uppvuxen här i Sverige. Jag har alltid varit intresserad av bilar då min pappa ägde en bil verkstad så jag har alltid varit i garaget och mekat, när jag var 16 år dog min pappa så jag bor själv med min syster och mamma. Vi har aldrig haft mycket pengar så jag hjälpte till att försörja min familj i tidig ålder. Men och man kollar på min personlighet så skulle jag säga att jag är en glad kille som gillar att prata och träffa nya människor smat spela fotboll och basket med mina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Själv är jag ute efter hög RP nivå vilket jag tycker passar mig då jag är väldigt seriös. Det kommer senare hjälpa Unive som server att få högre RP nivå. Jag gillar att prata vilket är en stor del av RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern har en RP nivå som jag tycker passar mig och den är väldigt seriös. Jag stöter dagligen på människor som är väldigt sköna och roliga på servern vilket gör Unive till en ännu bättre server.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av mina kompisar som är medlemmar på servern. Dom sa att det är en av de bättre RP server som finns på Fivem som jag med handen på hjärtat kan hålla med om.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kanske få jobba med det jag drömt om sen jag var liten, att jobba i en verkstad där jag känner mig hemma men också försörja min familj.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att vara med och hjälpa Unive att utveckla som server på alla sätt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Unive är den ända sen några månader tillbaka och i med att Unive är den ända server jag spelar på känner jag att jag måste försöka bli medlem.

Senast ändrad:
Tillbaka