Nekad blychert.. | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert..

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221192292/

Ditt Hex-ID: 11000014b283664

Vad är din discord tagg? blychert.#5524

Vem var det som bannade dig? OLOF

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-11 002834.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lootade i ett skottscenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade skjutit ner en kille. Och jag tog han kropp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig, jag var helt safe att ta hans kropp ( Jag hade inget vapen alls ) så behövde ta hans för att skydda mig, Mina grabbar sa till mig o ta kroppen och att de höll mig ifall jag gick ner och tog den. Och det gjorde jag. Så jag tar kroppen och går 20 meterifrån och ställer mig i ett rum jämte mina grabbar och tar hans vapen för att beskyddda mig. För IRL skulle jag försökt ta detta vapen istället för att dö. Och liksom vi var 12 pers, dom var 3 så oddsen var på vår sida. Vill bara bevisa att jag kan mer, Vill gärna få en till chans!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nångång tidigare, för bloodFX, men detta lärde jag mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att ta det mer lungt och kanske vänta ut att vara med säker att ta han kropp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vänta ut situation. Och vara mer säker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Jag tror inte du förstår regeln du bröt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka