Accepterad blychert.. | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert..

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221192292/

Ditt Hex-ID: 11000014b283664

Vad är din discord tagg? blychert.#5524

Vem var det som bannade dig? IndiaTechSupoort

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-22 141310.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag RDM och inte vet vem jag skjuter och att jag inte bara ska skjuta hejvilt. Och att jag direkt skjuter utan att säga ett ord till personen jag skottade ur en Volvo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. 3 i mitt gäng hade blivit nedskjutna av ett gäng vid namn : TopBoys. Då sköt jag 2 av topboys grabbarna då så kommer det samma bil igen med en kropp som jag påstod var TopBoys då (ramade) jag in i hans bil för att få han o stanna då hoppar jag ut och skjuter personen vilket var väldigt fel i detta läge.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel här. Men från mitt hål tycker jag att det var båda och det ska jag förklara varför. Detta gäng som de hade denna bil Topboy och lost angels. Båda dessa gäng har vi krigat mot ett tag och det är shoot on site i ett sånt här läge. Det måste ni förstå att ligger det 3 döda av mitt gäng som nyss blivit skjutna kommer det exackt samma bil ur samma tunnel där dom skotta ifrån med en kropp i bilen bilket jag antog var TopBoys / Lost Angles. du hoppar jag ut och skjuter han i bilen och drar snabbt därifrån. Anledning till detta är ju då att safe mina grabbar och att kunna ta dom till sjukan och jag tag riktigt inga risker där. Dom bilarna är shoot on site i vissa lägen som denna. Jag måste även förstå att man måste veta vem det är o allt de dära. Gjorde ju nu detta pga allt som hände runt om. Jag förstår nu detta med att man måste såklart fråga innan man ens skjuter som i detta läge då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nångång tidigare, för bloodFX, men detta lärde jag mig av! Och permanent för att använde mig utav No Whindows och no bushes i ett scenario, men tror det eller ej, använde inte för att vinna scenarion utan att få mera fps men ja soklart det var skit dumt och aldrig sker igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att rikta på personen o inta bara anta ett det är TopBoys eller Lost Angels (Vi krigar mot dom) Och kanske rikta och säga "ut ur bilen" och sedan fråga vilka han är med eller tillhör. Och skulle kunna gjort det annourlunda på detta vis, och att kolla ifall det var topboys kroppen han verkligen tog upp där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man aldrig aldrig skjuter utan att veta vem personen är och vem han tillhör, Plus att inte skjuta hejvilt som jag nu gjorde vilket var väldigt dumt av mig som aldrig kommer ske igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka