Nekad blychert.. | Ban Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert..

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221192292/

Ditt Hex-ID: 11000014b283664

Vad är din discord tagg? blychert.#5524

Vem var det som bannade dig? Grodan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade no windows och no bushes. Jag kommer förklara vad som hände i nästa frågor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt mot ett gäng vid namn Original rider's då blev jag bannad av Grodan för : no windows och no bushes.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt, vet ej riktigt hur jag ska bevisa detta på ett bra sätt för mitt spel har ALDRIG sätt ut sådära. Vill bara ha en chans att bevisa är inte en sådan spelare som använder sånt och skulle aldirg att avnända detta. Man ser på logs att det var no windows och no bushes, varför det kan va så kan bero på extended texture budget då kan det KANSKE se ut så för loggsen har faktist ingen anning. men skulle varit väldigt schyyst med unbann för detta har aldrig skett.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nångång tidigare, för bloodFX, men detta lärde jag mig av!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom detta hände inte. Kanske att höja texture budgeten som jag sänkte för att inte laga så mycket. Hade soklart fixat det ifall jag visste om att det var problem på logs eller spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att höja texture budget och se efter problemen på spelet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Bevisen visar klart och tydligen att du använder dig utav otillåtna tredjepartsmjukvaror. Ni spelare har varnats flertalet gånger om att man kommer bli permanent bannad om det förekommer. I detta fall så såg jag att du använder dig utav no windows & no bushes. Det grafikmoddet du har är enkelt att få tag i, och kollar man filerna i det grafikmoddet så är no windows & no bushes inkluderat.

Så att sitta här och neka till dessa regelbrott kommer inte att göra det enklare för dig. Ban överklagan är tillför att överklaga om man känner att en ban är ogiltig eller förklara sin sida & visa för oss staffs att ni lärt er av erat misstag. Men i detta fall så ljuger du, och kan inte stå för att du begått ett grovt regelbrott som leder till permanent ban. Då du ej verkar kunna stå för ditt misstag och försöka säga att loggsen ljuger så kommer du stanna bannad.

Allt jag har att säga är... loggsen ljuger aldrig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka