Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199221192292/
Ditt Hex-ID: 11000014b283664
Vad är din discord tagg? blychert#5524
Vem var det som bannade dig? 4Zoumi
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte gjort något alls skulle precis in efter jag blev unbannas sen stod det så.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle in på servern efter jag fått unbann
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig antar jag för ej gjort ngt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit sv bannad och en gång för Blood fx men det har jag lärt mig av och sker aldrig igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort något fel
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte gjort ngt fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!
Ditt Hex-ID: 11000014b283664
Vad är din discord tagg? blychert#5524
Vem var det som bannade dig? 4Zoumi
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte gjort något alls skulle precis in efter jag blev unbannas sen stod det så.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle in på servern efter jag fått unbann
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig antar jag för ej gjort ngt fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit sv bannad och en gång för Blood fx men det har jag lärt mig av och sker aldrig igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort något fel
Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte gjort ngt fel
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!