Nekad blychert.. | Ansökan till Servervakt [axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blychert..

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad heter du på discord? blychert#5524

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Rpar ca 7-8h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat på Unive Roleplay i ca: 1år till 2år som jag kan minnas. Anledningen till avrför jag spelat här så länge är att jag tycket det är sån rolig och bra RP samt roliga senarion hela tiden därför så stannar jag på denna server tills jag slutar helt med fivem eller att denna server stängs ner.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) får ingen bild, fattar ej hur man gör. Men blivit bannad 17ggr.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är dom som är inne och Rpar som vanligt och kicka/ ger folk timeout när dom ser någon som gör ett regelbrott. En servervakt ska inte åka runt och leta efter problem eller försöka hitta folk som dom kan kicka. Dom finns även på servern för att kunna få bort folk som inte följer reglerna och därmed skapa en bättre RP nivå på servern. Det underlättar även med servervakter eftersom att dom då kan kick folk direkt behöver man inte skriva en report för att få bort någon som bryter mot reglerna och om det är ett grövre regelbrott så ska man skicka in varför man kickade personen och sen bevis på det så får den som har gjort regelbrotten en längre bann.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tycker jag förtjänar servervakt eftersom jag skulle säga att jag är väldigt seriös och relativt mogen. Jag själv tycker det är grunden till att kunna ta rätt beslut eftersom jag kan se saker utifrån väldigt många perspektiv och håll och på så sätt kan fatta rätt beslut. Men även vill jag ju bli servervakt för att jag uppskattar Unive väldigt mycket och jag tycker ni förtjänar betydligt mycket mer hjälp och därför känner jag att det är min tur att ta på mig jobbet. Men även vill jag själv det väldigt mycket för det underlättar mitt jobb väldigt mycket på Marja-Lisas som chef eftersom dagligen stöter jag på människor jag önskar jag kunde hjälpa och lära ut hur man gör rätt. Men även stöter jag på sjukt många lallare och folk som inte kan bete sig samt människor som bryter mot regler och därför är jag här och söker till servervakt för att dels kunna underlätta mina anställdas jobb väldigt mycket men också höja RP nivån enormt runt min omgivning. Jag söker till servervakt för allas bästa inte för att kunna ha mer makt och så vidare även tror jag att ja själv skulle lärt mig väldigt mycket på de och dagligen stöta på problem att lösa och lära mig nya saker så jag själv kan höja min RP nivå.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakt Abuse eller korruption kan vara tex när man revvar sina vänner tex när han har dött i ett scenario så revvar man. Korruption är när man svbannar några andra men inte sina vänner för att man är vän med dem. Servervakt abuse är när man använder makt på fel sätt för att man är Servervakt. Kortfatta: Man använder sina perms på fel sätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka