Nekad BlushW | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlushW

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199124087678/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? BlushW#2773

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Kalle Andersson. Kalles pappa jobbade inom autoexperten och kalle fick lära sig att mecka med bilar av sin pappa och Kalle blev intresserad av att mecka med bilar. Sedan när Kalle blev äldre så började han jobba med sin farsa i autoexperten. Sen dog hans mamma av en hjärtattack då blev kalle helt förstörd inombords för han var väldigt nära sin mamma. Så då blev kalle väldigt ledsen och tog en paus från jobbet och började tröstdricka som lede till att Kalle hamnade i fel vägar i livet. Kalle började sakta förlora allt han ägde tills en dag då han fick ett samtal av sin pappa som förändrade hans liv positivt. Kalles pappa hjälpte honom att ta tag i sitt liv igen genom att utbilda sig till polis och börja jobba i staden. För Kalle har alltid velat bidra positivt till samhället. Kalle lyckades bli polis och göra sin pappa stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra med bra rp nivå och roliga scenarion för alla som är delaktiga och jag hjälper allmänheten genom att bli polis.
För jag vill utveckla Kalle på denna Server + att denna server är en bra för min karaktär att utvecklas på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå som polis, mekonom eller kriminell.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas att du inte bara ska spela för egen vinning utan att du också ska spela för att alla ska känna sig delaktiga i scenariot.

Hur hittade du Unive? jag har kompisar som spelar på denna server och jag har kollat på olika streamers och tycker denna servern ser bra ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka