Nekad BlushW | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlushW

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? BlushW#2773

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Blush Mozata är en äldre man som är ursprungligen från Italien, han har bott där under hela sitt liv med sin fru och barn. Blush var medlem i ett kriminellt gäng i Italien som gjorde väldigt dåliga saker mot andra människor. Detta gillade verkligen inte hans fru. Hon blev så arg när Blush kom hem mitt i natten full och ansikten fullt med sår. En dag fick Frun nog hon ville att Blush skulle få ett bättre liv så de bestämde sig att flytta till Unive för att börja på nytt.
De gick bra för de i några år tills en katastrof inträffade. Blush fick en stroke när han var på väg hem till jobbet. Blush hamnade i koma i några månader. Sedan när han vakna upp hade han inga minnen om vem han var och inte vilka hans familj var. Hans fru berättade för han och om vad han gjort i Italien. Blush blev förskräckt han kunde inte tänka sig att han hade gjort några sådana saker. Detta ledde till att Blush bara ville göra goda saker i sitt liv. Han ville gottgöra allt han gjort, få ett bättre liv och bli en bättre pappa och make.
Blush är väldigt intresserad av bilar speciellt gamla bilar. Han är också intresserad av att laga mat speciellt pasta.
Blush är egentligen en väll uppfostrad människa men han umgicks med fel folk vilket ledde till hans grova problem i Italien. Han har varit med om mycket och sett mycket under sitt liv i Italien vilket gör honom till en stark och orädd person

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och stora scenarion med alltid hög rp-nivå. Kan också bidra med positiv stämning och allmänt roliga och kreativ social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska göra ett scenario för egen vinning utan göra så att alla som är delaktiga ska ha roligt och va med så mycket som möjligt. Man ska kunna förlora scenarion inte bara vinna det viktigaste är att alla ska ha det roligt.

Hur hittade du Unive? jag har kompisar som spelar på denna server och jag har kollat på olika streamers och tycker denna servern ser bra ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka