Accepterad BlushW | Medlem ansökning [Derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlushW

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Blush#2773

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är uppväxt i grovestreet där han sett allt från nån stå på kanten o säljer droger för att kunna försörja sig till att nån annan som blir skjuten för att man inte kom överens. detta blev en vana för Kashmir som min karaktär heter. När han var liten så trodde han det som hände var normalt och det var så världen såg ut. Han var uppväxt med att ibland inte ens få mat och hade flera storebröder som bara kom hem när dom skulle duscha eller ladda luren. När kashmir blev äldre så började han inse att där han levde inte var "normalt" utan han levde i en plats som dom rika sket i och där politiken inte gjorde några förändringar. Där polisen var korrupta och där alla blev utpekade som kriminella. kashmir ville göra en förändring och det kunde betyda att han också skulle behöva få hat och förlora sin respekt. men han ville göra platsen han är ifrån och andra platser säkrare för familjer och göra så att barnen kan vara ute och leka utan att behöva hitta droger, råka bli skjutna eller bli inblandade i nåt när man inte ens nåt 12 år. Redan som 15 så dog hans storebror och det förändrade han verkligen mycket. Han börja ta droger och vara med dom som hollde på med droger i tidig ålder. Detta gjorde att han såg hur allt var mer ordentligt och hur dom omkring han tänkte. Ingen ville döda nån utan folk var tvungna och var så traumatiserade att deras tänkande försvann utan allt blev bara det man lärt sig på gatan o från det man sett. Kashmir hade en väldigt älskande mamma som tog han om han sen liten och där han var ifrån så var det inte så många såna som fanns utan det var många föräldrar som satt inne och missbrukade droger. Kashmir ville göra det här för sin mamma han tänkte på henne och hon skulle vilja att han gjorde en förändring istället för att blanda sig i och fortsätta cirkeln. Hon ville att han skulle bevisa att det går att ta sig ut alla behöver inte sluta upp samma. Då visste han att han behövde vara en förebild mot dom yngre så att dom inte skulle hamna i samma skit som dom andra. Därför ville Kashmir bli polis och det kommer han försöka med ända tills han lyckas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa en karaktär och kunna utveckla den inom servern, vi alla som joinar server har nog samma mål vilket är att skapa en bra stämning inom server och det uppnår man genom bra rollspelande. och börja jobba och att mitt namn ska bli känd i servern för olika saker. kan också bidra till roliga scenarion för alla som är delaktiga.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man inte bara spelar för sig själv och för att vinna utan att man också tänker på att de andra också ska kunna ha en chans i att vinna scenarion. Man ska alltså inte se sig själv som huvudkaraktären och att man ska komma ut med vinst i alla scenarion.

Hur hittade du Unive? Jag har vänner som spelar på servern så det var ett självklart vall för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka