Nekad BlushW | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BlushW

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199124087678/

Ditt Hex-ID: steam:1100001455e837e

Vad är din discord tagg? blushW#2773

Vem var det som bannade dig? Moezz

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han tror att jag fuskar då det ser ut som jag dödar en grabb genom en vägg som är en bugg men istället för att pc checka mig så drar dom bara slutsatsen att jag fuskar och sedan bannar mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en stor skottlossning vid methet mellan bloods och diablos mot dödspatrullen och santos då vi skjuter mot varandra från taken över meth säljet. Då vi dödar alla på platsen och efter 10 minuter utan skott så tar vi våran grabb och ska åka där ifrån då Moezz som dog på platsen ber mig hoppa support. När jag kommer in i support så är det bara staffs som varit med och död i scenariot i samtalet som väljer att ta sitt egna ärende. Dom påstår att jag fuskar utan att göra en pc check där efter bara bannar mig från discorden och servern utan att låta mig försvara mig eller komma med bevis att jag inte fuskar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är en felaktig ban då Moezz väljer att ta sitt egna ärende som man inte får. Speciellt inte efter dom har blivit ner skjutna i ett skottscenario då dom är arga för det. Sedan väljer Moezz att inte pc checka mig då han vet att jag inte har några fusk på min dator utan han väljer att gå på vad han själv tror och inte fakta eller bevis. Sen påstår han att jag C-loggar när han ber mig hoppa support efter scenariot är över. Detta är absolut inte att C-logga då det inte var i något scenario och han ber mig hoppa support.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för emote abuse sen dess har jag tänkt på vilka emotes jag använder så det inte ger någon fördel. Har också blivit bannad för c-logg en gång tidigare som jag har fåt lida för tillräckligt för att aldrig göra om det. har också blivit bannad för powergaming efter dess har jag använt mig mer av /me och /sme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte då jag inte gjorde några regelbrott eller använde mig av fusk som han påstår. Jag får väl bli sämre på att skjuta så man inte tror jag fuskar. (;

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då bannen är felaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är uppfattat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka