Accepterad Blurrr | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurrr

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yusuf

Vad är ditt discord namn? g38y

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Johan Karlsson och är född 1970-04-02 (56 år gammal)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, omtänksam och skön.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Karlsson är 56 år och växte upp i en mindre svensk stad. Efter gymnasiet började han arbeta direkt och har under åren haft flera olika jobb, främst inom transport och lager. När företaget han arbetade på lades ner förändrades mycket i hans liv, och efter en tid bestämde han sig för att lämna det gamla bakom sig och flytta för att börja om. Nu har han flyttat till Unive staden och han vill skapa en ny tillvaro, skaffa ett stabilt arbete inom bil branschen, bygga upp ett nytt kontaktnät och så småningom spara ihop till ett eget boende. Han hoppas att den här nystarten ska ge honom möjligheten att bygga ett bättre och mer meningsfullt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga scenarion där alla får känna sig delaktiga, jag har mycket erfarenhet inom rp så jag kommer skapa väldigt många sociala, roliga och långvariga scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv i rp utan man ska se till så att alla har kul och inte bara en själv. Ifall jag kanske hamnar i en biljakt och jag säkert kommer komma undan så kanske jag kan krocka eller något liknande så polisen får en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brytit mot regler. Jag minns inte exakt vilka regler men de har förekommit och jag har lärt mig av mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait, rdm, vdm, clogg, powergaming, suntförnuft, korruption inom yrke, krim utan krim osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka