Accepterad Bluesoil | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bluesoil

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410626036/

Vad är ditt namn i verkligheten? Raymond

Vad är ditt discord namn? Bluesoil#7554

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 1995

Berätta om din karaktär. Jag heter Bluesoil och är 28 år gammal. född och uppvuxen i Östermalm. När jag var 13 år, blev min farsa häktad och fängslad i 15 år för ekobrott. I samma veva som detta så blev min mamma mycket beroende utav sina droger och jag tappade därefter min uppväxt när jag blev flyttad till en ny familj. Det var här mina unga år som mindre kriminell började och jag började med bilstölder, inbrott och diverse. Tills jag var 17 år, tog tag i mitt liv och började arbeta mig uppåt inom fastighetsbranschen där jag inom några korta år blev yngste VD inom företaget redan vid 25 års ålder. Det var vid 27 års ålder som jag lämnade min post som VD för fastighetsbolaget SVV för att jag saknade en adrenalinkick som jag hade i mina unga dar! Och återtog därmed kontakten med mina tidigare vänner inom de kriminella kretsarna.

Mina intressen är idag Snabba bilar, lyxhus, dyra resor samt Vapen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en seriös spelare och kan bidra med en ännu roliga RP miljö samt bidra med flera medlemmar som är intresserade utav att joina tsms med mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriöst ansvarstagande gällande regler och Rp situationer som leder till en god och roligare spelmiljö

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda partnerna i scenariot ska ha kul du ska inte bara spela för att vinna. låta andra vinna så att det blir ett bättre scenario men samtidigt väldigt mycket mer realistiskt, då det inte sker händelser som bara är till ens egna fördel men samt motparten.

Hur hittade du Unive? Fick tips av en kompis som hade sett streama på youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka