Inaktuell blue69_. | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blue69_.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? .blue.69.

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Floyd Gzz

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ ,omtänksam, trevlig och skön.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Floyd Gzz han föddes i amerika när hans föräldrar va under 20 och dom tänkte att dom skulle få en bättre framtid så dom flytta in med sin släkt i sverige. Floyd var intresserad av bilar sen ung ålder. Hans favorit bil var en mustang. hans farsa hitt jobb som mekaniker och Floyd fick vara med och hjälpa till ibland. Och när floyd blev 16 så började han jobba som mekaniker och tillslut när han blev 18 hans födelsedagspresent var en bil av sin pappa Floyd blev jätteglad men Floyd tyckte inte om den. drygt 3 år senare så hade floyd sparat ihop så mycket pengar så han kunde köpa sitt egna lägenhet. Han fortsattre slitamed jobbet för att känna ihop pengar och fick planer att flytta till staden unive. Just nu har han flyttat ill staden unive och vill fortsätta som mekaniker här och bygga upp sitt namn så mycke som möjligt inom bil industrin och siktar på att bli den bästa mekanikern i hela staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra och social rp alla mina rp scenarion komkmer vara välplanerade och uttförda på ett professionellt sätt. Min rp standard är väldigt hög och det kommer ni få se.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela tex i ett scenario istället bara för att spela för sin egna vinst så ska man tänka på båda parterna och att båda parterna ska ha roligt i scenariot och att inte bara tänka på sig själv samt att man inte behöver vinna scenario man är i, utan att de slutar som de slutar och båda får gå emd ett leende däifrån

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har tidigare varit banand för vdm och brist på social rp, allting blev ett stort misstag. En person riktade vapen i en skottlossning, då väljer jag att hoppa ut och skjuta honom och hans vän. Blev bannad för de och fick indragna roller, jag vet att jag gjorde fel. Jag vill komma tillbaka för att visa att jag är bättre än så, och för att erkigen visa den bra rp sidan av mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sin bil som ett vapen, rdm att man dödar nån utan anledning, meta gaming att man tar information utanför rp och använder de ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du kom vidare via verifiering.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka