Nekad blue69_. | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blue69_.

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? Blue69_.

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2008

Berätta om din karaktär. År 1992 föddes Shrek Obama. redan som ung har han haft det jobbigt i skolan han hade inga vänner i skolan och han blev mobbad
en gång när han tappade sin kniv i matsalen så började alla skratta och han orkade inte mer för dag in och dag ut så blev han mobbad samtidigt som allt det här hände så dog hans pappa och han försökte sluta tänka på att hans pappa har dött så han började med fotboll men det gick inte så bra för shrek då han inte kunde sluta tänka på sin pappa så han slutade med fotbollen men hans mamma har alltid funnits där för honom men det hjälpte inte Shrek började ta droger för att han mådde så dåligt, Shreks mamma sa att han skulle sluta men han fortsatte och runt 17 år åldern började han sälja droger, hans mamma började långsamt fatta vad Shrek höll på med så hon satte säg ner och berättade för honom att han måste sluta för annars kan inte Shrek bo kvar, Shrek va så beroende av pengar och drågerna så de gick inte att sluta för honom. När Shrek hörde allt bestämde han sig för att fly med alla pengar han hade efter drogerna, och flyta till staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med Bra RP och lojalitet, samt hjälpa andra som är nya till RP för att bygga upp communityt och jag själv kan alla regler så kommer sköta mig och RPa på en hög nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela för makt utan man ska RPa för att de är roligt och du ska kunna förlora ett scenario T.E.X åk inte iväg om de är en polis som gör ett trafikstop, stanna istället och gör de till ett roligt scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, man får inte göra kriminella aktiviteter på jobbarbetsplater och greenzones t.ex torget

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i 2 år och jag har hög rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Ej tagit sin intervju i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka