Nekad Blue dragon | Chef-jobb ansökan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sequritas chef

Vad heter du IRL? Hampus

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 1137

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För det behövs en chef som är erfaren och verkligen gör sitt jobb. En chef som inte jobbar för pengarna och är trevlig mot sina anställda. jag vill få igång sequritas så ingen klagar på dem. jag hade inte lämnat jobbet. Jag har en plan hur jag ska få igång så folk vill jobba på sequritas. Jag har varit chef tidigare så jag vet hur man jobbar som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit veteran vakt när jag jobbade där tidigare. då fick jag jaga folk och stoppa folk som bråkade vid sjukhuset och bilfirman. Jag har jobbat som polis så jag har andra erfarenheter också.

Berskiv din karaktär? Han heter Karl Svensson. Han ett dålig förflutet då hans pappa tog droger och hans mamma var död. Karl flyttade till en fosterfamilj när han var 16 för han pappa inte kunde ta han så socialen flyttade honom. Karl bor nu i Karlstad och han tycker det är en bra stad. Karl älskar dem jobben han har och gör sitt bästa när han jobbar. Han älskar köra lastbil och kolla på bilar. Karl har varit på många cruisingar och bilträffar. När hans farsa var 30 fick han med Karl in på det kriminella spåret och började sno bilar och göra inbrott sen fick han hjälp att komma ur det kriminella. Nu idag lever han med en familj han har 2 barn och en fru dem är lyckliga. Han är 25 år gammal.

Hur ofta kommer du vara inne? Tisdag: 15:45
Onsdag: 15:45
Torsdag 15:45
Fredag: 15:45 - in på natten
Lördag: 12:00 - in på natten
Söndag 12:00 - 22:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka