Accepterad Blue dragon | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Användarnamn: Blue dragon

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänst chef

Vad heter du IRL? Hampus Lidén

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 742

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill börja jobba som chef för räddningstjänsten då jag tycker det är ett roligt jobb för man hjälper folk.Man släcker bränder och hjälper sjukvården även polisen.Jag gillar jobba i grupp och leda folk vad dem ska göra . Jag vill släcka bränder som händer i staden så det minskar.Jag vill bli chef för att det behövs och jag har jobbat där tidigare och sett många filmer hur dem jobbar så jag har erfarenheter.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som brandman 2 gånger så lärde mig rätt mycket senaste gången då jag var med om en trafik olycka uppe i bergen.Jag tyckte trafik olyckan gick bra vi hade inte så mycket att göra.

Berskiv din karaktär? Han heter Karl Svensson och är född 2000,09,13.Han ett dålig förflutet då hans pappa tog droger och hans mamma var död.Karl flyttade till en fosterfamilj när han var 16 för han pappa inte kunde ta han så socialen flyttade honom.Karl bor nu i Stockholm och han tycker det är en bra stad.Alexander älskar dem jobben han har och gör sitt bästa när han jobbar.Han älskar köra lastbil och kolla på bilar.Alexander har varit på många cruisingar och bilträffar.När hans farsa var 30 fick han med Karl in på det kriminella spåret och började sno bilar och göra inbrott sen fick han hjälp att komma ur det kriminella när han var 15.Nu idag lever han ensam i en 2:a lägenhet

Hur ofta kommer du vara inne? Så¨ofta jag kan då jag går i skolan till 14:50 och är hemma typ 15:30 varje dag. så kommer tpy vara inne från 15:45 till 22.00 på veckorna men på helgerna blir det längre.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka