Nekad Blue dragon | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198046982208/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Blue dragon

Vad är din discord tagg? Blue dragon#1050

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discorden inget men jag vet andledningen och fivem står det bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var med i en dc server som dem inte gillade ägarna som har den servern och därför bannade dem alla som var med i den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick över till en server som dem inte gilla ägarna så då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag förstår vrf dem bannade mig. Tycker det är tråkigt att vara bannad permanent då jag inte är kvar i den andra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming: För jag körde in i en vägg och rpade inte mig skadad vilket jag borde gjort. Slåss på gz jag slog en kille för att han sparkade på min bil vilket var fel av mig då bilfirman var där. Min tredje bann var på discorden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade stannat på servern och inte gått med i den andra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte gå¨över till den server någonsin igen. Jag har lärt mig av alla banns så kommer inte göra om något

Har du läst våra regler? Ja
 
Du tror du ska komma tillbaks? Dina handlingar och agerande i ditt rollspelande samt utanför detta bör du verkligen se över. Det är enormt lågt och kränkande på alla sätt som går.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top