Accepterad Blue dragon | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198046982208/

Ditt Hex-ID: 1100001052b3040 (Hex)

Vad är din discord tagg? Blue dragon#1050

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? Står ingen tid så gissar att den är permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag inte kan komma in på discord servern. men kommer in på fivem servern efter att varit bannad på fivem servern ett bra tag.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem sa att jag var staff på en annan server så då valde dem att banna mig från servern. Vilket dem menade att jag bröt mot reglerna för det så då bannade dem mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade och såg att discorden var borta så då försökte jag gå in men så gick det inte. Sen försökte jag gå in på fivem servern men då stod det att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig var det en felaktig för jag tycker att jag inte var staff på den servern utan tror allt missuppfattades samt att jag var aktiv på denna servern samtidigt. Finns en regel ju som säger att ni har rätt att banna en person om den spelar på en annan server. Men skulle lämna den server jag körde på när jag blev bannad vilket jag ville få förklara men fick aldrig chansen så nu hoppas jag att jag kan få en sista chans att börja spela här igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming jag blev jagad av en snubbe och råkade köra in i en vägg sen kom en och frågade om det gick bra då sa jag att jag mådde bra fast jag inte gjorde det vilket jag förstår var fel. OOC ingame jag stod och snackade med folk och då råkade jag gå OOC ingame utan att tänka på det. Slåss på gz jag var vid bilfirman och så skulle jag backa med min bil när en person råkade gå bakom så jag backade på den och då blev personen sur och sparkade på min bil vilket gjorde mig arg så jag hoppade ut och slog ner personen. Sen har jag fått felaktiga banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt mig för vilket jag ångrar men vill få en sista chans och göra rätt ifrån mig,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer tänka mig efter och göra som staffs säger samt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka