Nekad Blue dragon | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198046982208/

Ditt Hex-ID: 1100001052b3040 (Hex)

Vad är din discord tagg? Blue dragon#1050

Vem var det som bannade dig? Vible#8113

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fivem står det att jag är bannad för att jag är bannad från discorden och discord står bara att det inte går ansluta.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var med i en klan där jag var ambulans ledning för att jag hade jobbat så bra. Det var en fx server alltså skillnad mellan det och esx server för är man ambulans ledning på en fx server bestämmer man inte över folk på servern som på en esx server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vaknade sen var discorden borta och när jag försökte gå in igen var jag bannad från både fivem och discord. Sen skrev jag och tog reda på vrf jag blev bannad och då var det för att jag var staff på en annan server sa dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig för jag tycker inte att det stämde med det som jag blev bannad för. Då jag inte var staff utan ambulans ledning bara. Det kanske inte är felaktig ban enligt dem eftersom dem hade en annan sida av det hela. Men tycker att dem kunde pratat med mig och så hade vi löst problemet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming: Jag krockade in i en vägg och efter att jag blev jagad av någon och då kom en snubbe och frågade om jag behövde hjälp men jag tänkte inte utan sa att jag inte behövde någon hjälp utan att jag klarade mig. OOC ingame: Jag pratade OOC ingame och då blev jag bannad för det vilket jag förstår för det var fel men jag har lärt mig av det. Slåss på gz: Jag var på baksidan av bilfirman då jag skulle åka iväg men råkade backa på en person och då ställde han sig upp och började sparkade på min bil då blev jag arg och hoppade ut och slog ner han för jag var så arg. Sen blev jag bannad vilket kanske var rätt för jag att jag skulle tänkt innan jag gjorde något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att skriva till philip och förklara hur läget var och se om han hade gått med på någon lösning om det. Annars hade jag fått lämna någon av servrarna och bara fokusera på en. Sen hade jag kunnat läsa igenom reglerna en extra gång och se så jag inte bröt mot någon regel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka efter innan man gör något. Jag har även lärt mig att följa reglerna mer och gör det staffs och andra högre säger till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Om ni vill att jag ska utveckla något eller har en fråga skriv det innan ni låser den här ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka