Blue dragon | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Blue dragon#1050

Ange ditt födelsedatum 10 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:45 - 22:00
Tisdag: 15:45 - 22:00
Onsdag: 15.45 22:00
Torsdag: 15:45 - 22:00
Fredag: 15:45 - 00:00
Lördag: 12:00 - 00:00
Söndag: 12:00 - 00:00
Kommer även vara på natten när jag har lov och på helgerna

Berätta om dig själv Jag gillar hjälpa folk när dem har problem. Jag gillar köra rp och att alla ska köra serriöst. Jag är mycket med vänner. Jag spelar mycket. Jag är trevlig mot folk. Jag är inte ute efter bråk med folk.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vara aktiv ta support mycket. Jag skulle sätta mig och lära mig alla kommans samt hur man tar support korrekt så man inte får klagomål när man hjälper folk. Jag tycker att dem behövs aktiva staffs samt staffs som gör sitt jobb. Jag känner att det är för mycket bråk mellan folk och sånt så jag vill hjälpa till med att ta support. Jag vill hjälpa folk så det blir bra för bådas sida, Vilket jag kan försöka med då jag har varit support på en server som är nerstängd. Det skulle vara roligt att vara staff för att kolla forumet och kunna hjälpa alla i ledningen. Jag vill inte att folk ska bråka som det är mellan gäng och polisen utan jag vill att alla ska vara vänner och det kan jag hjälpa till med genom dem erfarenheter jag har. Alla ska ha kul på servern och inte tråkigt många tycker det bli tråkigt när folk lallar. Och det förstår jag. Jag har varit själv utsatt på andra servrar för folk som lallar men det löser inte att bråka det som löser problem är att man pratar med folk och ser från bådas sida. Om jag blir staff hade jag varit mer aktiv är aktiv mycket men jag skulle försöka bli mer aktiv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen i sommras

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill hjälpa folk på denna servern. Jag vill få bort dem som lallar och inte kör seriöst. Jag tycker staffs har mycket arbete och jag vill försöka minska det. Då jag är aktiv och kan hjälpa folk ingame samt ooc.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är aktiv. Det behövs folk som vet hur man tar support och håller koll ingame samt i forumet.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit support på en annan server då fick jag kicka folk samt ta report.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker att jag har det men finns alltid mer att lära sig och jag vill lära mig sånt då jag vill hjälpa staffs att minska deras arbete.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag vill anpassa mig efter ert system så jag kan hjälpa folk

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kör inte på någon server just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+rep bra ansökan!

Tillbaka