Blue dragon | Ansökan till Support [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blue dragon

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
1
Användarnamn: Blue dragon

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? Blue dragon#1050

Ange ditt födelsedatum 10 September 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På veckorna spelar jag från 15:45 till 22:00 och helgerna hela dagarna och natten

Berätta om dig själv Jag gillar hjälpa folk när dem har problem. Jag gillar köra rp och att alla ska köra serriöst. Jag är mycket med vänner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta support mycket. Jag skulle kolla forumet mycket. Hålla koll ingame och hjälpa folk. Jag skulle lyssna när dem har något att berätta och efter skulle jag ta och kolla upp det dem säger. Jag kör väldigt seriöst ingame och tar film på folk som inte kör seriöst. Jag vill göra denna servern bra genom att få bort folk som inte beter sig ibland hjälper det med att kicka dem ibland behöver man banna dem i 1 dag eller längre.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Sen i sommras

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill hjälpa folk på denna servern. Jag vill få bort dem som lallar och inte kör seriöst.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag gör mitt bästa att hålla kolla på folk som lallar och tar support så spelarna känner sig trygga.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inte varit staff på någon server

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag vill anpassa mig efter ert system så jag kan hjälpa folk

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag kör på en klan just nu där jag har event ibland

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka