Nekad Bludd | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bludd

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
8
Användarnamn: Bludd

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Anton

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 230+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på detta job för att jag gillar detta job och är väldigt erfaren inom detta job. Jag tycker att jag borde bli chef på mekonomen för att jag är väldigt mogen och skyst, jag vill också hjälpa till och pucha företaget framåt. Jag tycker jag försänar att bli chef för att jag jobbar sten hårt och jag tycker att jag förtjänar det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar på mekonomen som ''erfaren mekaniker'' och har nästan gjort det i ett halv år, så jag är väldigt erfaren inom jobbet. Jag vet också alla priser innom detta yrke och många som jag lagar bilar åt tycker att jag är bra för att jag alltig svarar och är där fort på platts.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är väldigt insatt i bilar/fordon, han heter Joakim Berggren och är väldigt social han har absolut inga problem med att snacka med andra folk. Han's drömmar är att bli väldigt framgångsrik inom mekaniker och han jobbar sten hårt för det.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne mycket typ 6-9 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta och spela på denna server såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Just nu för tillfäligt spelar jag bara här

Har du läst våra Regler? Japp

övrigt: Om det inte funkar med chef skulle jag kunna bli Biträdande chef

Senast ändrad:
Nekad
Mekonomen chef har redan tagits och är nu upptaget. Tack för att du ansökte ändå! ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka