Nekad Blu3Zx | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blu3Zx

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ollie

Vad är ditt discord namn? blu3zx

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2004

Berätta om din karaktär. Jag har tänkt att Rollspela som mina karaktär Jack Holm som är uppväxt och född i Malmö. Jack Holm och hans 2 brödrar hade en hyfsat tuff barndom då deras Pappa blev mördad när dem va 8år, deras Pappa var både alkolist och han var även beroende av droger så det sluta med att han blev skyldig en massa pengar till ett nätverk som han inte kunde betala tillbaka då han inte hade jobb, så deras Pappa blev skjuten. Efter deras Pappas bortgång så sjönk deras Mamma väldigt lågt och började också med droger och dricka för att sörja, men det hon inte visste var att hon hade hjärtproblem och gick också bort inte så långt efter deras Pappa. Jack och hans brödrar Benji Hom och Abbe Holm blev flyttade från barnhem till barnhem men alla gick i skolan och ville bevisa att dem kunde nå sina mål och ha sina dröm jobb, däremot Jacks ena bror Benji hade det väldigt svårt i skolan då han hade läs o skriv svårigheter och även ADHD så det blev att han drogs mer och mer in i det kriminella livet, medans Både Jack och Abbe gick på Polishögskola och ville bli Poliser. Efter några år efter dem hade gått ut skolan och jobbade som polis så hade Jack tagit sig upp till Polisintendent och Abbe Kommissarie, men när Jack fick höra att hans bror Benji Holm hade blivit mördad av Dödspatrullen för han hade lämnat gänget och var olojal mot gänget, så ville Jack hämnas då på Dödspatrullen så han sa upp sig hos polisen och börja direkt jobba och skaffa kontakter som skulle hjälpa han hämnas på sin bror Benji. Efter några års arbetande så lyckades han hitta en av medlemmarna som var där och avrättade hans bror, Jack döda han men det kändes ändå inte bra och som han har lyckats så han börja hålla på med mer kriminella saker och han till och med starta ett gäng och allt han gjorde var för sin bror Benji och sin Pappa. Men efter nått år så tröttna han lite för han orka inte fly från Polisen hela tiden så han gav över hans gäng till en av hans lojalaste arbetare och sedan så flytta jack till Egypten ett tag tills det har lugnat sig och nu är han tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra RP-nivå och väldigt roliga scenarion men samtidigt seriösa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att det är kul och inte spela bara för att vinna. Så även om jag skulle förlora ett scenario så gör det inget, för det ska vara kul för alla i det scenariot och inte bara för en själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått, tex RDM, VDM, FearRP, Copbait, NLR, MetaGaming, Clogg, powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, har spelat på olika svenska RP servrar och har även spelat innan på unive först på multistaden och senaste förra året

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka