Accepterad Blu3Zx | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blu3Zx

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198170985827

Ditt Hex-ID: steam:11000010c8f5563

Vad är din discord tagg? Blu3Zx#7246

Vem var det som bannade dig? Aryan.#2495

Hur lång tid var din ban? 4 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? CopBait & Abusar en liten bil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde att vi va seriösa när vi skämta om att vi skulle köra från snuten (Vilket jag förstår från hans synvinkel)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med några andra på Piren och jag låna en polares mini Rs6a och jag körde runt i den lite sen så hoppa 2 andra in i bakluckan och vi fortsatte köra sedan så börja vi skämta om att vi hade lätt tagit snuten i den bilen och när vi skulle köra ifrån piren så möter vi snuten och tänker inte mycket på det vi skämta om så när vi möter dem så säger jag bara "Hej Hej" och kör vidare sedan efter det så gick det bara cirka 30 sekunder så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker personligen att den är felaktig för att vi skämta bara om att vi skulle tagit snuten i ett snutjag, vi sa även att vi skulle fixa ett snutjag på skoj och sedan att jag abusar en liten bil när 2 andra ligger i bakluckan där dem egentligen inte får plats och jag får konsekvensen när dem ligger därbak. Jag förstår Aryan att han inte riktigt kan veta att vi skämtar om det snutjaget och sedan när dem 2 ligger i bakluckan på en mini bil men jag tycker inte att jag ska få konsekvens för att dem ligger därbak sedan förstår ju jag att det är jag som kör och jag ska ta ansvar och att jag kunde sagt till dem att hoppa ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad innan av staff.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade ju kunnat säga till dem att hoppa ut från bakluckan när dem la sig där och sedan inte skämtat om att vi skulle köra ivrån snuten i ett snutjag och även köra lite lugnare på piren vilket Aryan påpeka att han tyckte att jag svängde lite hejvilt.-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka efter en extra gång när det kommer till mini bilarna men framförallt tänka en extra gång överlag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut det gör jag!

Vi satt ju och snacka om denna ban i ett bra tag, i två olika samtal. Du sa att du ansåg att du gjorde fel sov, jag ser inte hur detta är i närheten av realistiskt, en minibil där det sitter 2 pers i bakluckas och 2 där fram, inte bara med att det inte såg realistiskt ut utan du körde väldigt orealistiskt. Men jag tycker att du förtjänar att komma tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka