Accepterad Blu3Zx | Ansökan till Servervakt [BubbleGum]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blu3Zx

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Sjöberg

Vad heter du på discord? Blu3Zx#7246

Ange ditt födelsedatum 18 April 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är i princip inne på servern hela dagen från att jag vaknar runt 12-13 och sedan brukar jag gå och lägga mig mellan 01-05 på Natten/Morgonen. Ibland på helger är jag ute med polare men annars ungefär samma tider där, kanske att jag vaknar lite senare men då är jag också uppe längre.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Detta är en lite svår fråga för jag spela på MultiPVP (Mellan Februari till ungefär slutet på April 2021) sen sluta jag spela och sen har jag kommit tillbaka nu efter Pengar Wipen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit Bannad 1 Gång av Aryan för copbait och abusar en liten bil men vi prata lite efter och han sa att jag skulle göra en Överklagan så skulle han Unbanna mig så jag gjorde det och blev Unbannad. https://cdn.discordapp.com/attachments/894193577138212915/1010688023484186665/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att se till att alla regler följs inne på servern och så att det blir seriös Rp och inte folk springer runt och lallar, bryter mot regler eller bara förstör. Som en Servervakt ska du Rpa som vanligt men när du ser någon som skulle bryta mot en regel så får man ta se till att den personen eller personerna vet om att dem har gjort fel med hjälp av Kick eller Ban och skulle det vara mitt i ett scenario så får man vänta tills scenariot är över. Men jag skulle säga att en Servervakts största uppgift är att av lasta Staff-Teamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag anser mig själv lämplig som Servervakt då jag har en del erfarenheter inom Staff arbete på just FiveM och jag har bra koll på alla regler och jag vet vad som är Rätt och Fel, Jag är även väldigt aktiv på servern och rpar mycket och ser väldigt många som bryter mot regler och vissa kommer undan med det. Men vill mest hjälpa till att få Servern till en ännu bättre plats med mycket högre Rp-Nivå och mindre lallare och folk som Rpar efter reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom just Servervakt är att man använder sina Perms för att tex få fördelen i ett pågående scenario som du själv är i eller i ett scenario som dina vänner är i. Hur kan det förekomma? Jo, om man tex har Toggleid på under ett scenario där du skjuter mot ett annat gäng då Abusar du din Perms då du kan se vart dem är medans dem inte har samma tillgångar som du, vi har även att man kan Reviva säg själv, tex om man skulle dö mitt i en gängskjutning men man blir arg eller att man inte vill förlora sina saker så man Revivar sig själv. Man kan även Abusa Kick, Om jag håller på att dö i ett scenario så jag väljer att Kicka personen som håller på att döda mig då Abusar jag mina Perms, skulle varit en annan sak om en lallare som bara är inne på servern för att förstöra kommer farm och börjar slå mig. Dv kan man även Abusa tex man blir jagad av Polisen och man har något olagligt på sig så som Vapen, Droger eller Ammunition men man vill inte åka fast för det eller förlora det så man väljer att lägga in det i Handskfacket och sedan därefter DV bilen så inte Polisen kan söka igenom den.

Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka