Nekad Bloxzzz | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bloxzzz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799612076/

Ditt Hex-ID: 1100001320768ac

Vad är din discord tagg? Adde#3491

Vem var det som bannade dig? Alexander och L1nky

Hur lång tid var din ban? perma iallafall avstängd står det avstängd

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft rånar på öppen gata

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag var med i deras gäng och jag var nära dom (100-200m bort) när det hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker på en sån där nordic game cross och dom håller nästan på att köra över mig då säger jag att att de gör som kottar. Då kör jag framför dom och tittar bak på dom, då far jag in i ett räcke och de skrattar och far vidare till en grabb som står i en korsning längre fram. Min kross var paj så jag börjar gå dit. När jag är isch 30 meter bort så tar dom in en grabb i bilen och far iväg. Jag ringer dom och dom svarar inte. Så jag sätter mig utanför Qpark och väntar. Tillslut svarar dom och jag säger att jag står vid Qpark. Då kommer dom och hämtar mig. Just när dom hämtar upp mig så märker jag att dom har lämnat av killen nån stans. Sen skriver en staff att vi ska in i support. När vi kommer in i samtalet så säger jag att jag var han på krossen och då säger dom att jag är fri att gå och dom kopplar ur mig ur samtalet. Sedan blir jag av med mitt medlemskap, krim och donator ++ rank på dc och då inser jag att jag har blivit bannad och sedan när jag går in i fiveM så står det att jag har blivit avstängd för suntförnuft rånat kille i korsning. Jag kontaktar en av Trainee som var med i samtalet som hette L1nky och han sa att jag var med och att dom tog det beslutet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var en felaktig bann för att jag åker in i Sandy för att köpa buntband, träffar dom där och sedan efter ett tag ser att dom kidnappar någon på gatan och drar iväg ( som jag förklara i frågan över) sen dras mitt krim, medlem och donator ++ rank.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nepp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt för att allting hände så snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte riktigt, ksk inte att ha en 12 åring som boss.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka