Nekad Bloxzzz | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bloxzzz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799612076/

Ditt Hex-ID: 1100001320768acc

Vad är din discord tagg? Adde#3491

Vem var det som bannade dig? Alexander och L1nky

Hur lång tid var din ban? 12 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft rånar på öppen gata

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror jag vart bannad för att det kan har sett ut som om jag var i scenariot som mitt gäng höll på med. Jag vet inte riktigt men jag tror inte att jag skulle säga att jag var med i scenariot. Iallafall från vad jag tror.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker på en sån där nordic game cross och dom håller nästan på att köra över mig då säger jag att att de gör som kottar. Då kör jag framför dom och tittar bak på dom, då far jag in i ett räcke och de skrattar och far vidare till en grabb som står i en korsning längre fram. Jag far fram till korsningen och vi stannar för att se om han har motorstopp. MEN DÅ TAR JU BOSSEN FAST HAN JUST NÄR JAG FAR DÄR IFRÅN och min kross paja så jag börjar gå dit. När jag är isch 30 meter bort så tar dom in en grabb i bilen och far iväg. Jag ringer dom och dom svarar inte. Så jag sätter mig utanför Qpark och väntar. Tillslut svarar dom och jag säger att jag står vid Qpark. Då kommer dom och hämtar mig. Just när dom hämtar upp mig så märker jag att dom har lämnat av killen nån stans. Sen skriver en staff att vi ska in i support. När vi kommer in i samtalet så säger jag att jag var han på krossen och då säger dom att jag är fri att gå och dom kopplar ur mig ur samtalet. Sedan blir jag av med mitt medlemskap, krim och donator ++ rank på dc och då inser jag att jag har blivit bannad i 12 dagar och sedan när jag går in i fiveM så står det att jag har blivit avstängd för suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv skulle jag säga att det var en felaktig ban ( Som jag förklara i frågan ovanför). Men jag har inge screen recording i bakgrunden ( som jag har nu). Så det blir svårt att få bevis att det var en felban. Så från supportens sida så är det från ett annat perspektiv där jag själv skulle säga att det kan bli en ban men är inte riktigt säker.

Men jag vet inte och jag tycker själv att det är en svår ban att banna alla i bilen även om det var bossen som sa till dom vad de skulle göra. Jag ska erkänna att det var dumt att göra en 12 åring till boss.

Kan också tycka att det kan vara lite hårt att ta bort medlem, krim och donator rank ++ från vad jag gjorde.

Men jag har snackat med staff på unive och de har sagt att om jag blir unbannad så får jag tillbaks medlem och donator rank ++

Jag bryr mig helt ärligt inte super mycket om min krim rank men min kompis vart lite sur på mig för att jag vart bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte fått någon tidigare ban från vad jag kan minnas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det skulle jag kunnat, att inte ha en 12 ÅRING som boss, och att ta det mer seriöst än vad jag gjorde i just den där sitevationen tror också att det vart lite mer oseriöst från min del från när jag ramla över just när jag sa att dom kör som en kotte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer seriös som krim och att man ska lära känna personerna bättre som man rpar och startar ett gäng med.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka