Nekad Bloxistar | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bloxistar

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam#4361

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Svarte och under hans barndom så hade han väldigt jobbigt för att han fick cancer i väldigt ung ålder och va väldigt mycket på sjukhus men Svarte kämpade och sen efter ett tag när cancern hade försvunnit så blev hans mamma sjuk i obotlig cancer och dog efter något år och det tog väldigt hårt på Svarte så han rymde sitt hem för att hans pappa var väldigt dryg mot honom. Så att när Svarte var runt 13 så fick han jobb hos sin morfar så han börja och tjänade pengar och Svarte har varit väldigt bil intresserad och nu förtiden ville han få ett bil jobb och tjäna pengar och fixa ihop för att köpa hans drömbil och idag är han runt 30 år gammal och målet är att bli framgångsrik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan börja jobba på ställen som har dåligt med anställda jag är bra på rp och kan de flesta regler om jag får whitelist kan jag hjälpa servern med rp jag kan lära folk med lite rp och hur man fixar jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man rpar för andra inte för sig själv.

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade mig servern

Tillbaka