Accepterad Blonde | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blonde

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198090888970/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? Puh#4694

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth Svantesson han är en man och är född 1994-05-05 så 27 år gammal. Seth eller Blonde som jag kallas föddes i sverige och i en rik och bra familj men har alltid dragits till gäng och droger. Han älskar pengar och tjejer och gör allt för att bli så rik som möjligt. Han är snäll och väldigt respekt full mot dom som respekterar honom. Hans stora dröm är att äga en Nissan GTR R35 och såklart bli så rik som möjligt. Han har många vänner och gillar att prata och skaffa kontakter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på en del servrar och för någon dag sen tipsa min polar om denna server och jag tycker den fungerar bra och de flesta man möter är seriösa och är bra på RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har spelat och testat lite att spela på den utan medlemskap och tycker den är rolig och bra plus att de är många platser på servern och de är alltid 100+ pers inne!

Hur hittade du Unive? Min polare visade mig (Toivo) på discord

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och träffa andra som tycker de är lika kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ett mål är väl att alltid utveckla sitt RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelade på Together Roleplay men ville testa en ny vilket är denna!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka