Nekad blomman | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012156464/

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad är ditt discord namn? Bomman#0011

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2006

Berätta om din karaktär. han heter Markus lund och är föddes i en liten by utan för Göteborg men när han var 3 månader så bystämde hans föräldrar sig för att flyttat till Skåne. i Skåne så lärde han sig att skjuta då han var ensam under sin uppväckt så hans ända hobby var att spela air soft så när Markus var 17 så bestämde han sig för att han skulle försöka gå med i polisen då han var väldigt intresserad av polisen och des arbete så Markus följde sin dröm och utbildade sig till polis och efter redan månader av arbete kände han att det var rätt för han. nu är Markus 30 år och har nått sitt andra mål han är inspektör och piketen

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad på denna server för jag gillar den, jag har spelat på den förut, men då började skolan och då hann jag inte riktigt med att spela och gå i skolan samtidigt. Detta är en riktigt bra server det är den ända servern jag skulle kunna tänka mig att spela på. Som sagt jag respekterar om ni nekar mig och väljer någon annan, det finns många bra spelare som förtjänar att spela på denna servern mycket mer än mig men jag skulle bli så glad om ni väljer mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL för att då kan jag välja mellan fler jobb t.ex gå med i gäng och då har man alltid något att göra

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta multistaden när jag satt och spela med min kompis och vi ville ha en svensk stor server och då hitta vi multistaden. Vi fastna direkt och satt uppe hur länge som helst.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att rpa bra och visa hur man ska rpa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

asså skulle vilja ha mer på ''varför just på denna servern'' frågan mene vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka