Nekad blomman | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Användarnamn: blomman

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Hannes

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 120 timmar på detta kontot

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att jag har kämpat för att få jobb på Mekonomen och jag har gått på alla larm jag har kunnat ta jag är också snäll mot nya personer och har mycket tålamod med frågor och sånt jag gillar också att se folk utväxlas och jag tar också mina uppgifter väldigt seriöst

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit biträdande chef innan på Mekonomen men min chef sänkte mig för att det gick inte att betala ut alla löner jag har också varit projekt ledare för ett jätte stor uppgift i skolan när jag gick i nian. min dröm var att jobba på Mekonomen så när jag var yngre så följde jag med min pappa till jobbet varje dag efter skolan och hjälpte han med bilar och företagets ekonomi när jag blev lite äldre

Berskiv din karaktär? min karaktär är lojal och snäll har mycket tålamod jag gick också fordon i gymnasiet och sen gick jag ekonomi på högstadiet så jag kan ha bra koll på jobbets ekonomi så att det inte kommer i skulder och sen kan jag mycket om fordon om någon på jobbet undrar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag nästan om jag inte är iväg eller har mycket plugg men typ varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja för att jag älskar staden och hur det är för att alla är snälla och sånt förutom dom som rånar

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej spelar bara på multistaden för att jag tyker alla är så elaka nästa mobbing i vissa fall på alla andra servrar

Har du läst våra Regler? ja så klart

Tillbaka