Nekad blomman | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012156464/

Ditt Hex-ID: 11000013eb29430

Vad är din discord tagg? blomman#4405

Vem var det som bannade dig? alex google

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit blacklistad och du för annsöka om en unban på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag fattade ett extremt omoget och dumt beslut vilket var att RDM:a poliser på polisstationen, jag ångar detta beslut eftersom jag gjorde detta på andra RP:ares och serverns bekostnad vilket gjorde att andra RP:are och servern påverkade negativt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stormade polisstationen och RDM:ade poliserna som var där inne, detta var ett väldigt onödigt, dumt och omoget beslut, men jag hoppas att jag kan få en ny chans eftersom jag har förstått mitt misstag och ångrar mig väldigt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förtjänar absolut bannen som jag fick och den var rättvis, Eftersom att jag bröt mot en så pass grov regel så förtjänar jag utan tvekan min bann. Jag inser mitt misstag och om jag blir unbannad så kan jag försäkra er om att sådana regelbrott aldrig kommer förekommer igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av alla mina tidigare banns vilket har gjort mig till en mycket bättre RP:are. Jag har även blivit en mycket mer mogen och ansvarstagande än vad jag var för drygt 3 månader sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att inte fatta sådana extremt omogna beslut som förstör för både servern och andra RP:are.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har blivit en mycket mognare RP:are på dessa 3 månder jag har varit bannad och jag inser vilken grov regel jag bröt mot och hur pass mycket det påverkade andra på servern. Och därför hoppas jag på en ny chans.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka