Accepterad blomman | Ansökan till servervakt [BillyBrunsås/Davicoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Användarnamn: blomman

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2020

Vad heter du på discord? blomman#5013

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 18-23 men på hälgen 12 till 04 på kvällen

Hur länge har du spelat på Multistaden? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? eftresom att jag är polis så möter jag väldigt många som copbaitar och så kanske dem tar polis bilar kör förbi snnabt eller det kan vara vad som hälst. om jag blir servervakt så kommer jag se till så att multistaden ska bli en bätttre server jag kommer dva bilar kicka spelare som inte kan bete sig och om dem har gjort något groft så kommer jag göra en anmälen eller så kommer jag få dem bannade. det är åckså bra om jag är servervakt för under polis utbildingar så rpar vi på det är air soft så om man dör så kan jag ressa dem

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? jag vill bli servervakt så jag kan dva bårt bilar och kicka spelare som ej kan bete sig eftersom att jag är polis så vet jag att det är väldigt många som inte kan bete sig framför oliser

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag kommer se till så att servern inte kommer ha hundra bilar ute eller så som bara står på vägen. sen så kommer jag åckså om jag kickar en person så kommer jag gå suport med clipet jag har och ta steam namn så vi kan banna dem som ej kan bete sig.

Varför ska just du bli servervakt? jag är en serios spelare som ser väldigt mycket små fel som man kan kicka men inte behöver banna men sen så om jag ser något strort som händer så kommer jag ta clip och få dem bannde. efter som att jag är polis så åker jag ju och patruleer så om jag ser en ställe med väldigt mycket bilar så kan jag dva dem och jag är mycket vid sjukhuset och det är många jobbiga barsom ej kan rpa så kommer jag få dem kcikade eller bannade

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för då så kommer jag se till så att alla ska trivas och man ska ha det roligt på multistaden med bra rp pch inte fålck som åker runt och rdmar folk sen så om jag blir servervakt så kommer ej staff som kan ta större repots så kommer jag ta han om bilar och sånt som bara står på gatan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jag kan alla då jag har varit staff innan

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2. kommer ej ihåg 3. Powegaming, jag körde en saab 9 3 vid bilfirman så skulle min kompis köra ut och då så nuddade jag han och det var ochså samma för han och sen så flög bilen skit långt vet ej hur för en sån liten nudd men sen så reste jag mig upp och då så tänkte jag att det var en bugg för att vi bara nuddade varan så jag skulle ringa Falck men han ej för att jag blev bannad. men alla dessa var typ för 3 månader sen när jag var ny och jag har flera bans men jag har lärt mig av alla och nu har jag inte blivit bannad på

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej multistaden som gäller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka