Accepterad blomman | Ansökan till servervakt [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

blomman

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
11
Användarnamn: blomman

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2020

Vad heter du på discord? blomman#5013

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar mellan 17 till 22 på vardagar och på helger 16 till 3. på lördag hela dagen om jag ej gjort någåt annat

Varför ska just du bli servervakt? för att jag spelar mycket och jag är i mycket senarion efter som att jag är i gäng. sen så kommer jag åckså vara hård mot folk som gör fel. jag tar åckså typ hårt på folk som gör fel och jag kör runt mycket och pratar väldigt mycket med alla personer. jag har åckså myket tolamod trevlig mot alla och behandlar alla lika. jag kommer ej kicka någån tillexempel om dem nuddar mig med sin bil som jag har blivit flera gånger av andra personer/ servervakter. jag har åckså bra på rp och jag kommer åckså kicka mina vänner om dem gör saker som är fel. sen så kommer det ju vara bra om jag blir sörvervakt för att det kommer avlasta stffteamt mycket. efter som att jag kör bil mycket så ser jag mycket bilar och sånt som står fel och sen så ser jag ju åckså mycket dålig rp.

Varför vill du bli servervakt? om jag ser bågån bryta mot reglerna så kommer jag kicka han och sen tar jag video om det är någåt alvarligt så kontaktar jag staff så att dem kan ta det vidare. jag kommer åckså prata med dem som jag kickar om vad dem har gjort fel innan jag kickar dem så att dem vet så att dem inte tror att dem bara blev fel kickade och då kommer det vara större shans att dem ej gör det igen. sen så vill jag åckså sörvervakt för att det är här jag lägger mitt liv just nu .

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej multistaden som gäller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka