Accepterad Blom | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blom

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Blom

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Larsson 2000-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Praktisk, Vänlig och Kreaktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är född år 2000 och har växt upp i en liten by där alla känner alla. Byn som min karaktär har växt upp i har det inte varit något fel eller någon kriminalitet. Det har alltid varit lugnt antingen spelat fotboll som ung eller varit ute och cyklat. Min karaktär är en person som är glad och flitig person som verkligen vill jobba och tjäna pengar på rätt sätt. Min karaktär vill verkligen se framåt i livet och se förbättringar och förändringar i livet. Vill komma väldigt långt, i skolan var min karaktär väldigt flitig och jobbade stenhårt för att kunna få A nivås betygen och få en bra chans till en bra utbildning. Min karaktärs drömjobb har alltid varit att bli polis ända sen han har varit liten för att kunna stoppa den stora kriminaliteten som vi lever i. Karaktären vill alltid folk sitt bästa och se dom förändras och nå sina egna mål i livet. Att se folk förändras från bra betyg till kriminalitet gjorde att min karaktär ville bli polis för att kunna stoppa sådana personer. Min karaktär flyttade hit för en månad sedan och ser verkligen en utveckling för sig själv för denna staden. Speciellt att kunna finna sitt drömjobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och rolig RP där jag kan delta i scenarion och liknande. Vill kunna ha en bra RP nivå med mmina andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska vinna i ett scenario utan motparten måste även ha en chans eller iaf så att man kan få ett mer trovärdigt RP spel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regler. Jag har tagit åt mig konsekvenserna och lärt mig av det.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet av FiveM Jag har blandannat spelat på Penguin RP, Västerorts Rp. Jag har en bra förmåga med att spela RP och ha roligt. Har även varit staff flertal gånger och haft väldigt bra kontakt med ägarna och liknande på servrar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka